Tekstikoko
 
fiilis-alasivu-2017.png
 
Hyvinvointi ja terveys

Ajantasaisen asiakasinfon löydät osoitteesta: 

 


Pyydä apua! -nappi auttaa nopeasti ja helposti (Linkki ohjautuu Varhan -sivustolle)

Pyydä apua! -nappi on kaikille somerolaisille lapsiperheille matalan kynnyksen sähköinen palvelukanava. Pyydä apua! -nappi ohjautuu Varhan verkkopalveluun, jota painamalla kuka tahansa voi pyytää apua tai palvelua, jättää yhteydenottopyynnön tai kysyä jotain.

Milloin, missä ja kuka tahansa

Pyydä apua! -nappi on esimerkki helposta sähköisestä palvelusta. Palvelu on käytössä aina ja kaikkialla eli se ei ole sidottu aikaan tai paikkaan eikä kysyjän tarvitse etsiä oikeaa henkilöä tai tahoa kysymykselleen tai avunpyynnölleen. Palvelua voi käyttää helposti kuka tahansa, jopa nimettömänä.

Vastaus viimeistään seuraavana arkipäivänä

Pyydä apua! -nappi on nopea tapa olla yhteydessä kaikenikäisten sosiaalipalveluihin, sillä vastauksen saa viimeistään seuraavana arkipäivänä. Napin kautta tulleisiin kyselyihin ja tiedusteluihin vastaavat sosiaalihuollon ammattilaiset ja sen kautta saa palveluohjausta ja neuvontaa.